تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 خرداد 1401 - 14:30
کد خبر : 9904

رشد ۱۱درصدی کیفیت محصولات ایران خودرو

شاخص مراجعات یک‌ماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش (R۱۰۰) مربوط به محصولات تولیدی ایران خودرو در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ در مقایسه با میانگین سال ۱۴۰۰ کاهش ۳۹ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه اخبار خودرویی ایران به نقل از ایکوپرس، شاخص مراجعات یک‌ماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو در ماه‌های ابتدایی امسال در مقایسه با دی ماه سال ۱۴۰۰ نیز کاهش ۱۴ درصدی داشته است.
همچنین بر پایه گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای بازه زمانی اردیبهشت ماه امسال، براساس کاهش امتیاز منفی صورت گرفته، سطح کیفی محصولات تولید شده در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ با رشد ۱۱ درصدی نسبت به دی ماه سال گذشته و رشد ۱۳ درصدی نسبت به میانگین امتیاز محصولات تولیدی سال گذشته در مسیر ارتقای کیفیت و کسب رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.
بر پایه این گزارش، در گروه خودروهای سبک و وانت نیز رشد ۸ درصدی سطح کیفی محصول نیوپیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل نسبت به دی ماه ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.
ارتقای سطح کیفی سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، منجر به بهبود ۱۰ درصدی شاخص کیفیت خودرو در زمان تحویل در دو ماهه ابتدایی امسال شده است.
دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در مقوله کیفیت محصولات، ماحصل سیاست گذاری و هدایت گری موثر مدیرعامل و مشارکت همگانی کارکنان است.
 بهره برداری از سرمایه گذاری های صورت گرفته در نوسازی تجهیزات خطوط تولیدی، هم افزایی و تعریف برنامه‌های کیفی مشترک با سازندگان قطعات و تعریف و اجرای برنامه های متعدد ارتقای کیفیت در واحدهای مختلف زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو از حوزه تامین تا خدمات پس از فروش را به دنبال داشته  است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi