تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 - 16:30
کد خبر : 8390

تاکید سازمان حمایت بر توجه هموطنان به وجاهت قانونی اطلاعیه های فروش خودرو در فضای مجازی

مردم به وجاهت قانونی اطلاعیه های فروش خودرو در فضای مجازی توجه نمایند.

به گزارش پایگاه اخبار خودرویی ایران به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نظر به اینکه اخیرا در فضای مجازی ، شاهد انعکاس حجم بالای درج آگهی های فروش خودرو تحت روش های مختلف بوده ،لذا به منظور تنویر افکار عمومی و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی آتی و متضرر نشدن هموطنان محترم در مراحل ثبت نام ، خرید و تحویل خودرو موارد ذیل مورد تاکید می باشد: ۱- متقاضیان خرید خودرو بایستی صرفا از طریق اطلاعیه های موجود در سایت های رسمی شرکت های تولید کننده و در چارچوب بخشنامه های رسمی صادره که شماره و تاریخ مجوز های اخذ شده در آن درج گردیده اقدام به ثبت نام نمایند ۲- هرگونه آگهی و اطلاعیه صادره در فضای مجازی که همزمان از طریق شرکت های اصلی اطلاع رسانی نگردیده باشد فاقد وجاهت قانونی می باشد ۳- تمامی شرکت های تولید کننده خودرو مکلف به اطلاع رسانی سریع و جامع بخشنامه های فروش از طریق سایت رسمی شرکت و با درج شماره و تاریخ مجوز اخذ شده از وزارت صمت می باشند. ۴- تمامی روش های فروش با موعد تحویل بیش از یک ماه نیازمند اخذ مجوز می باشد. ۵- برای آندسته از خودروهایی که برای اولین بار مقرر است وارد چرخه عرضه در کشور گردد قبل از اعلام شرایط فروش صرفا از طریق سایت رسمی شرکت ، دریافت هرگونه وجه از طریق شرکت اصلی و یا نمایندگی ها با عناوین فروش حواله ، دریافت وجه علی الحساب و … ممنوع می باشد. ۶- با توجه به ممنوعیت واردات خودرو به کشور صدور هرگونه اطلاعیه پیش فروش خودروهای وارداتی در فضای مجازی فاقد وجاهت می باشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi