افزایش تیراژ تولید، مسیر اصلی در دستیابی به قیمت رقابتی
مدیرعامل ساپکو افزایش مقیاس تولید را اصلیترین رهیافت دستیابی به قیمت رقابتی محصول خواند و گفت: برای کاهش قیمت تمام شده محصول و هزینههای سربار تولید، مسیری جز افزایش تولید نداریم.
برچسب ها :#ایرانخودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰