تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 21:00
کد خبر : 7807

پاسخ ایرانی کار به انتقادات فروش پر حاشیه فیدلیتی و دیگنیتی بهمن ماه

شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) در بستر وب‌سایت ایرانی کار، مجری فروش اینترنتی عده قابل توجهی از شرکت‌های خودروسازی در کشور بوده و هیچ‌گونه دخل و تصرفی در نوع خودرو، تعداد، رنگ، زمان آغاز ثبت نام و … در محصولات فروخته شده نداشته و تنها عملیات فروش اینترنتی را پشتیبانی می‌‌کند.

به گزارش پایگاه اخبار خودرویی ایران به نقل از ایرانی کار، هفتمین دوره از فروش محصولات فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن راس ساعت ۱۰ صبح مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، بر اساس ساعت رسمی کشور و سایت Time.ir، از طریق وب سایت رسمی فروش اینترنتی گروه بهمن (ایرانی کار) به آدرس اینترنتی bahman.iranecar.com انجام گرفت. اولین خرید در ساعت ۱۰:۰۱:۰۱ شکل گرفته و آخرین خرید درست راس ساعت ۱۲:۵۳:۴۸ انجام پذیرفت. به این شکل، فرآیند این هفتمین دوره از فروش اینترنتی محصولات فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن، به مدت ۲ ساعت و ۵۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه به‌طول انجامید.

آمار رسمی برنامه فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰


۱- مراجعه کننده به سایت فروش: معادل ۱۲۸.۱۹۳ کاربر

۲- تعداد متقاضیان موفق به تکمیل فرم ثبت نام: معادل ۳۰.۱۴۲ کاربر

لازم به توضیح است که در ساعت اوج، تعداد کاربران لحظه ای همزمان (Concurrent user) به عدد ۵۳.۵۳۶ نفر رسید. (به این معنا که در این زمان، در هر لحظه چیزی نزدیک به ۵۳ هزار نفر، همزمان برای ثبت خرید خودرو، در تلاش بوده‌اند.)

خوشبختانه پشتیبانی هوشمند فرآیندهای فروش از سوی ایرانی کار در لحظات هجوم متقاضیان، باعث شد تا به هیچ وجه در لحظات فروش محصولات، سامانه bahman.iranecar.com از دسترس خارج نشده و نقص فنی در خلال فروش رخ ندهد.

یادآوری می‌شود که مطابق برنامه فروش‌های قبلی، به دلیل عرضه محدود، از میان کسانی که مرحله ثبت نام اولیه را پشت سر گذاشته‌اند، عده کمتری موفق به واریز وجه و خرید قطعی خودرو شده‌اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi