تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 آذر 1400 - 14:33
کد خبر : 6040

خدمات پس از فروش سایپا شاهین، منحصر به فرد می شود.

سایپا شاهین به نوعی یک انقلاب درون سایپا برای شکل گیری سایپای نوین بود. اهمیت و جایگاه این خودرو در ادامه روند برنامه ریزی شده پیشرفت محصولات سایپا و گذار از دوران قبلی، بسیار خاص و ویژه است.

به گزارش پایگاه اخبار خودرویی ایران، سایپا شاهین به نوعی یک انقلاب درون سایپا برای شکل گیری سایپای نوین بود. اهمیت و جایگاه این خودرو در ادامه روند برنامه ریزی شده پیشرفت محصولات سایپا و گذار از دوران قبلی، بسیار خاص و ویژه است. این خودرو اولین خودروی سایپا که عنوان ایمن ترین خودروی ملی را نیز یدک می کشد، با زبان طراحی جدید و قابل قبول که تقریبا تمامی کارشناسان طراحی شاهین را یک دستاورد و به نوعی پله ای مهم و تاثیر گذار در ارتقا طراحی خودرو در کشور می دانند به بازار خودروی کشور معرفی شد. میزان امکانات رفاهی قابل توجه مانند سانروف، رینگ های آلومینیومی، سیستم پایش فشار باد تایر، استارت دکمه ای و … نیز نسبت به دیگر خودروهای تولیدی کشور در سطح بالاتری قرار دارد.

باتوجه به توجه ویژه سایپا به برند جدید شاهین و اهمیت خاص این محصول استراتژیک، در اولین گام به دستور مدیرعامل گارانتی این خودرو به عنوان اولین خودروی تولید داخل به مدت زمان ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر ارتقاء یافت.
اما حال با برخی پیگیری هایی که انجام شده نشان می دهد سایپا برای کسب رضایت مالکین شاهین، که به نوعی مشتریان VIP سایپا محسوب می شوند، اقدامات قابل تقدیری انجام داده است. به عنوان مثال هیچ نمایندگی حق عدم پذیرش خودروی شاهین را ندارد. همچنین تامین قطعه در صورت نیاز برای خودروی شاهین در اسرع وقت از سوی سایپا انجام می گردد. 

برای بررسی بیشتر این موضوع، ما مشخصات یکی از مالکین خودروی شاهین را با مواردی که به نظر می رسید نیاز به بررسی دارند را برای رفع عیوب اعلام، و مشاهده شد طی کمتر از یک روز از سوی امور مشتریان سایپا با این مالک تماس حاصل شده و پیگیری های لازم برای رفع عیوب از سوی سایپا انجام شد. این خودرو با تمامی عیوب ادعایی مالک تحویل گرفته شد و در اسرع وقت با حضور کارشناسان مرتفع گردید.

همچنین طی صحبتی که با چند نمایندگی سایپا انجام شد، مشخص گردید تمامی مشکلاتی که توسط مالکین (عموما مالکین اولین خودروهای تولیدی) و از طریق نمایندگی ها اعلام می شود از سوی سایپا با اعلام فراخوان مرتفع گردیده است.

آن طور که شواهد نشان می دهد سایپا برای تقویت برند شاهین برنامه های بلند مدتی را در نظر داشته و با حضور آریا و شاهین اتوماتیک، دیگر محصولات استراتژیک سایپا، این برنامه گسترش و نمود بیشتری پیدا می کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

غلامرضا میرآخورلی سه‌شنبه 24 خرداد 1401 - 11:05

سلام و خسته نباشید عرض می کنم. من یکی از خریداران شاهین هستم و در گرمسار زندگی می کنم ضمنا ماشین رو از شخص دیگری خریدم. بالابر شیشه ایراد داره و به نمایندگی گرمسار مراجعه کردم نپذیرفتن به سمنان مراجعه کردم که یکی از نمایندگی ها گفتن درخواست میدیم اگر تامین بشه مراجعه کنید و حداقل یک هفته زمان میبره . با توجه باینکه قطعا مشخص نیست تامین قطعه انجام بشه خواهش میکنم برنامه ریزی در خصوص قوی تر کردن نمایندگی های شهرستانی و استانی پیگیری بفرمائید. ممنونم ضمنا شماره تلفن بنده ۰۹۱۲۵۳۱۹۱۳۷ هست

logo-samandehi