تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 2898

اعلام سایپایدک به عنوان برترین شبکه نمایندگی‌های‌ خدمات پس از فروش از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي وضعیت شبكه نمايندگي‌ها (خودروهای سبک و سنگین) در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترين شبكه خدمات پس از فروش خودروي كشور به سايپايدك اختصاص يافت.

به گزارش پایگاه اخبار خودرویی ایران به نقل از سایپا نیوز، سيد محمدرضا موسوي مديرعامل سايپايدك با اعلام اين خبر گفت: در سال تولید, پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و با تلاش شبكه نمايندگي‌ها، در آخرين ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگي‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.

موسوی اظهار کرد: بر اساس اعلام نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك با دارا بودن ۵۴۰ نمايندگي مجاز و كسب امتياز ۹۱ در ارزيابي خودروهاي سبك و امتياز ۸۹ در ارزيابي خودروهاي سنگين، موفق به كسب مقام اول در بين ۴۵ شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع ۲۴۵۰ نمايندگي مجاز سبك و سنگين بر اساس امتياز ارزيابي وضعيت نمایندگی های مجاز شده است و اين در حالي است كه امتياز متوسط تعميرگاه هاي سبك و سنگين كل كشور به ترتيب ۸۷ و ۷۷ بوده است.

موسوی افزود: شركت سايپايدك از حيث اجراي مفاد آئين نامه قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان، جايگاه داراي انطباق خيلي زيادی را به خود اختصاص داده است.

مديرعامل سايپايدك همچنین يادآور شد: در ارزيابي سال ۱۳۹۹ بر اساس معيارهاي دستورالعمل شرايط و ضوابط ارزيابي خدمات پس از فروش، بیش از نیمی از نمايندگي‌هاي اين شركت در سطح كشور موفق به كسب رتبه يك شدند كه منتج به بيشترين رشد امتياز شده است. همچنين سايپايدك در بخش امتياز رضايت مندی مشتریان بالاترین میزان رشد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات دریافت شده را در بين شركت‌هاي خدمات پس از فروش کسب کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.